20 juli 2014 Bryce Canyon National Park - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Petra Zwijnenberg - WaarBenJij.nu 20 juli 2014 Bryce Canyon National Park - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Petra Zwijnenberg - WaarBenJij.nu

20 juli 2014 Bryce Canyon National Park

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

20 Juli 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Vanochtend een beetje uitgeslapen, geskyped en ontbijt gehad. Daarna klaargemaakt voor een bezoek aan Bryce Canyon National Park. We hebben hier veel goede verhalen over gehoord dus we zijn benieuwd. Eerst rijden we naar Bryce Point alwaar we een prachtig uitzicht over het park met zijn kleurrijke hoodoos. We hebben hier een deel van de Rim Trail gelopen. Elke bocht gaf weer een nieuw schitterend uitzicht, je blijft foto's maken. Daarna zijn we van Sunset Point naar Sunrise Point gelopen. Ook dit gaf weer prachtige beelden. Vanuit Sunrise Point zijn we een stuk afgedaald via de Queen Garden Trail. Wat een fantastisch park! We hebben het gevoel dat we van hoogtepunt naar hoogtepunt reizen. Morgen naar de Grand Canyon.