19 juli 2014 Las Vegas- Bryce - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Petra Zwijnenberg - WaarBenJij.nu 19 juli 2014 Las Vegas- Bryce - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Petra Zwijnenberg - WaarBenJij.nu

19 juli 2014 Las Vegas- Bryce

Door: Petra en Melanie

Blijf op de hoogte en volg Petra

19 Juli 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Gisteravond nog weer naar de Strip geweest, nu om de shows bij Bellagio en Mirage te bekijken. Dat was spectaculair, weer een andere belevenis dan overdag. Nog wat gewandeld en toen terug naar het hotel. We gingen in de bar nog wat drinken en kwamen daar wat bekende vaste gokkers tegen die we de avond ervoor ook al hadden ontmoet. Ondertussen was er een trekking van een loterij waar wij ook aan meededen. Je moest wel aanwezig zijn om te winnen. Na zo'n 20 lootjes van mensen die er niet waren kwam er een nieuwe naam boven......Petra . Jippie, ik heb iets gewonnen in Las Vegas ;-).
Ondertussen werd het flink laat......even vergeten dat we de volgende ochtend om 06.00 uur eruit moesten. Redelijk brak zijn we om 07.45 uur uit Las Vegas vertrokken, via Zion naar Bryce. Het was een leuke rit. Je zag de kleuren van de bergen veranderen. In Zion hebben we de Canyon Overlook Trail gedaan, een wandeling van zo'n 2 kilometer. Aan het eindpunt van de klim keken we uit over de Zion kloof, een prachtig uitzicht. Daarna zijn we doorgereden naar ons hotel. Morgen gaan we Bryce Canyon National Park bekijken.

• 20 Juli 2014 - 12:50

Iny Zwijnenberg:

Aan jouw gezicht te zien was het een fantastische prijs. Zo'n mooi tasje heb je nog nooit gehad en dan ook nog met inhoud.

• 20 Juli 2014 - 13:05

Ans:

Wat een grote portemonnee ! Heb je die straks nog wel nodig? Na bezoek aan Vegas lijkt me dat wat overdreven! Je bent er echter, zo te zien, heel blij mee. Dus wie weet!!
    Groeten, Ans