18 juli 2014 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Petra Zwijnenberg - WaarBenJij.nu 18 juli 2014 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Petra Zwijnenberg - WaarBenJij.nu

18 juli 2014 Las Vegas

Door: Petra en Melanie

Blijf op de hoogte en volg Petra

18 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen. Gisteravond was een leuke lange avond. We zijn bij Fremont Street (het oude Las Vegas) geweest en hebben de Fremont Experience ervaren. Genoten van een prachtige lichtshow en onze ogen uitgekeken naar alle bijzondere mensen die daar rondlopen.
Na een goed ontbijt, met zelfgebakken 'american wafels', hebben we even geskypet met de familie Zwijnenberg. Dit ging niet helemaal naar wens. De WiFi verbinding hier is uitermate slecht. Toch nog het nodige kunnen vertellen.
Vervolgens op weg naar 'The Strip'. Pas als je hier zelf rondloopt, zie je hoe alles hier 'over the top' is. De hotels zijn van buitensporige grootte en overal zijn shoppingmalls en casino's uiteraard. Je kijkt je ogen uit. We hebben dan ook veel foto's gemaakt. Om 15.00 uur begon de fonteinshow bij het Bellagio Hotel. Overdag is deze al spectaculair. Vanavond, als alle lampen branden, willen het nogmaals bekijken.
Nu eerst maar eens even bijkomen, daarna een hapje eten en weer op pad.
Morgen naar Zion en Bryce.

• 19 Juli 2014 - 11:14

Iny Zwijnenberg:

Inderdaad zeer vreemde mensen of was het de vriend van Melanie,dan heb ik niks gezegd. Hier alles ok en zeer warm maar niet geklaagd. Beter dan regen. Veel plezier verder