15 juli 2014 Oakhurst - Visalia - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Petra Zwijnenberg - WaarBenJij.nu 15 juli 2014 Oakhurst - Visalia - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Petra Zwijnenberg - WaarBenJij.nu

15 juli 2014 Oakhurst - Visalia

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

15 Juli 2014 | Verenigde Staten, Visalia

Altijd fijn vakantie......vandaag om 06.45 opgestaan. Gisteren wat nagedacht, de dag voorbereid en besloten om eerst rechtstreeks naar het hotel in Visalia te rijden en vanuit daar een trip te maken.
Om 08.45 uur reden pas we weg omdat de bediening bij het ontbijt ook nog niet helemaal wakker was. Meer dan een half uur wachten op een muffin, wat fruit en een bakje yoghurt.
Anderhalf uur later waren we in ons hotel. Gelukkig was er al een kamer beschikbaar. Koffers uitgepakt, even skypen ( technisch mankement was verholpen) en op weg naar het Sequoia National Forest. Het was een rit van zo'n 2,5 uur door een prachtige omgeving maar met heel veel bochtenwerk. Goed opletten dus! Onderweg een paar keer gestopt om wat foto's te maken. In het park zijn we naar de Sherman Tree ( de grootste boom ter wereld ) gewandeld. Een echt indrukwekkend gevaarte. Natuurlijk ook even wat foto's gemaakt op een ander toeristisch punt. Op de terugweg natuurlijk weer voorzichtig rijden want je weet nooit wat je tegenkomt......vlak voor onze auto stak een kleine beer over. Moeder beer zal al wel vooruit zijn geweest want die kwam niet meer overhobbelen. Een hele aparte ervaring. Je wordt wel gewaarschuwd maar als het dan echt gebeurd....
Op het einde van de rit nog even wat gegeten bij Denny's en weer door naar het hotel voor ons dagelijkse medicijn, een Budweiser.
Nu mentaal voorbereiden op de rit van morgen naar Death Valley.